Dag 2 - Reisverslag uit Sippy Downs, Australië van Rianne Jansen van Rosendaal - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sippy Downs, Australië van Rianne Jansen van Rosendaal - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Rietjeee

Blijf op de hoogte en volg Rianne

11 Juli 2014 | Australië, Sippy Downs

Lieve allemaal,

Vandaag hebben we een druk dagje gehad. We hadden de wekker al vroeg gezet omdat een jongen internet bij ons zou komen installeren. We hebben eerst buiten in het zonnetje lekkere oats ontbeten en daarna kwam die jongen voor het internet. Eigenlijk was dat best snel geregeld! Toen waren we allebei ongeveer een uur met onze telefoons/laptops bezig die bijna ontplofte. Daarna belde de mevrouw van de office ons op of ze ons naar het centrum moest brengen met de auto (jaja het kwam door de stroopwafels denk ik!) en daar hebben we een Australisch bank account aangevraagd, dit duurde langgg terwijl het zonnetje buiten hard aan het branden was.
Toen we klaar waren bij de bank zijn we boodschappen gaan doen en zijn we terug gelopen naar de campus.
Daarna gingen we naar de universiteit en hebben we KANGAROOS gespot! Nu zitten we lekker met een wijntje op de bank en gaan vanavond misschien nog even naar de lokale ruimte.
Ik heb wat foto'tjes toegevoegd van mijn kamer, campus en natuurlijk van de kangaroos!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs,

Rianne

  • 11 Juli 2014 - 20:17

    Heleenjvr@me.com:

    Leuk lieverd, zo fijn om dit te lezen, dankjewel xxxx

  • 11 Juli 2014 - 20:24

    Papa:

    Hoi lieverd,
    Leuk verslag en voelt goed dat je het naar je zin hebt.
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sippy Downs

Rianne

Voor mijn 3ejaars minor ga ik 5 maanden studeren aan de 'University of the Sunshine Coast' in Australië. Daarna zal ik samen met mijn vriendinnetje Stephanie de oostkust van Australië afreizen, langs plaatsen als Byron Bay en Sydney en zullen we op 15 januari 2015 vanuit Melbourne terugvliegen naar Nederland. Via dit reisdagboek wil ik af en toe een verhaaltje over mijn verblijf en ervaringen met jullie delen. Liefs, Rianne

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 2573

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: